Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

TWEEDEHANDS / GAZ Gaz 69-A

Ons referentienr : 10008019


Prijs : 10.000 €
1.400 km 06/1969 69 pk
Contacteer de verkoper
Verkoper
Adres 1400 Nivelles

Alle velden zijn verplicht

Bericht verzenden
Hoewel wij veel aandacht besteden aan de inhoud van onze website, is het onmogelijk om alle zoekertjes in detail na te kijken. We raden u dan ook aan om steeds alert te zijn voor bedrog. Koop nooit een auto zonder hem vooraf te hebben gezien en betaal vooral nooit op voorhand, per cheque of postmandaat, zelfs bij wijze van voorschot.

Hier vind je een paar adviezen om te vermijden dat je in de val trapt tijdens je zoektocht.
Basisinformatie
Terugvorderbare B.T.W Nee
Voertuigdetails
Brandstof Benzine
Aantal versnellingen 3
Aantal deuren 4
Technische informatie
Cilinderinhoud (cm3) 2100 cc
Aantal cilinders 4
Kw / pk 51 / 69
Geen certificaat ingevuld !
Meer informatie

Je vends ma GAZ-69A (version command car) car je n’ai pas vraiment l’occasion de rouler avec (400 km parcourus en 2 ans).

J’ai effectué pas mal de travaux de restauration dessus et je fournirai une liste complète de ceux-ci.
La voiture est vendue avec de nombreuses pièces détachées supplémentaires et je dispose de la documentation technique complète du véhicule - catalogue pièces et manuel de réparation/entretien - en Russe. Je fournirai aussi une liste de vendeurs de pièces détachées si besoin.

Le moteur n’est pas celui d’origine (le M20) mais un S21 de Zuk Polonais (qui partagent la même transmission) qui a l’avantage d’être techniquement un peu plus moderne et consomme moins tout en offrant plus de puissance (70ch au lieu de 55 ch).
Il aurait par contre besoin d’une révision car la compression du cylindre N2 est un peu faible (j’ai une poche de joints neufs pour tout le moteur).

Le châssis a été refrappé, avec autorisation constructeur, pour être mis en ordre au niveau du SPW (véhicule militaire donc numéro de VIN sur le tablier à l’origine).

Les pneus et chambres à air viennent d'être remplacés.

Le kilométrage indicatif est à 1150 km mais c’est bien évidemment depuis sa restauration en 2014 et le vrai kilométrage est inconnu.

Deze informatie wordt in de taal (talen) van de verkoper weergegeven.

Produpress is niet verantwoordelijk voor de juistheid van de verstrekte informatie.