Prijs : 17.700 €
Prijs : 17.700 €
Adres | 9700 Mullem |
Hier vind je een paar adviezen om te vermijden dat je in de val trapt tijdens je zoektocht.
Basisinformatie | |
---|---|
Merk | Saab |
Model | |
Terugvorderbare B.T.W | Nee |
Aantal eigenaars | 3 |
Voertuigdetails | |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Aantal versnellingen | 6 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 4 |
Uitrusting en opties |
---|
Head-up display |
Parkeersensoren achter |
Parkeersensoren voor |
Airconditioning |
Klimaatcontrole |
Regensensor |
Park Distance Control |
Cruise control |
Elektrische spiegels |
Lederen zetels |
Achterbank neerklapbaar |
Zetelverwarming |
Elektrische zetels |
Parkeerhulp zelfsturing |
Navigatiesysteem |
Verduisterde ruiten |
Elektrische ruiten |
Multifunctioneel stuur |
Bluetooth |
CD |
Handenvrij bellen |
MP3 |
Boordcomputer |
Radio |
Vierwielaandrijving |
Lichtmetalen velgen |
Sportpakket |
Katalysator |
Sportzetels |
Sportophanging |
Skizak |
ABS |
Airbag achter |
Airbag hoofd |
Airbag |
Airbag passagier |
Zij airbags |
Alarm |
Tractie controle |
Stuurbekrachtiging |
ESP |
Mistlichten |
Isofix |
Xenon verlichting |
Dagrijlichten |
Buigende lichten |
Centrale vergrendeling |
Centrale vergrendeling met afstandsbediening |
Technische informatie | |
---|---|
Cilinderinhoud (cm3) | 2792 cc |
Aantal cilinders | 6 |
Kw / pk | 221 / 300 |
Geen certificaat ingevuld !
Meer informatie |
Deze Saab 9-5NG T6 Aero is origineel. De Saab werd zowel technisch als cosmetisch goed bijgehouden.
Het V6 turbo blok produceert 300pk maar werkt bij normaal verkeer fluisterstil. Zoals we mogen verwachten van een Saab topmodel.
Binnenin de auto is het aangenaam vertoeven met de kwalitatieve geluidsinstallatie, comfortabele sportzetels, en voortreffelijke hands free kwaliteit voor telefoongesprekken.
Wanneer gewenst verandert deze wagen in een supersnelle en baanvaste (4x4) racer.
De ophanging heeft verschillende rijmodi. De 'sportmodus' zet de ophanging een stuk strakker en verandert het schakelmoment. 'Intelligent mode' is de meest veelzijdige rijmodus (mijn voorkeur). De 'comfort modus' laat je zweven over hobbelige paden.
Zoals gezegd is de wagen technisch op punt. Recent nog nieuwe schijven (de auto heeft standaard sportremmen), 4 pirelli's, enz... Het blok heeft nog steeds massas vermogen en de versnellingsbak en differentiëlen werden gespoeld. Dit soort onderhoud wordt vaak vergeten maar is cruciaal voor de lange levensduur van de performante 4x4 en schakelcombinatie.
Cosmetisch werd er recent gewerkt aan de klassieke slijtageplaatsen voor een 9-5: velgen en de regengoot op het dak. Het design van deze wagen is tijdloos. Kenners weten wat het is. Niet-kenners denken dat je met een recente luxe sedan rijdt.
De 9-5 T6 is het vlaggenschip van de 9-5 reeks en tevens het laatste Saab model. Het eind van een merk dat zeer kwalitatieve en sportieve wagens produceerde. Deze Saabs worden vrij zeker klassiekers. Vandaag zijn ze in onderdelen reeds meer waard dan in rijdende staat.
Ik kocht de wagen van een liefhebber die hem doorgaf aan mij, tevens liefhebber. Nu mag hij naar de volgende.
Deze informatie wordt in de taal (talen) van de verkoper weergegeven.
Produpress is niet verantwoordelijk voor de juistheid van de verstrekte informatie.