Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

TWEEDEHANDS / BMW 318is

Ons referentienr : 9999155

Contacteer de verkoper
Verkoper
Adres 1860 Meise

Alle velden zijn verplicht

Bericht verzenden
Hoewel wij veel aandacht besteden aan de inhoud van onze website, is het onmogelijk om alle zoekertjes in detail na te kijken. We raden u dan ook aan om steeds alert te zijn voor bedrog. Koop nooit een auto zonder hem vooraf te hebben gezien en betaal vooral nooit op voorhand, per cheque of postmandaat, zelfs bij wijze van voorschot.

Hier vind je een paar adviezen om te vermijden dat je in de val trapt tijdens je zoektocht.
Basisinformatie
Merk BMW
Model 3 Reeks
Terugvorderbare B.T.W Nee
Voertuigdetails
Brandstof Benzine
Aantal versnellingen 5
Aantal zitplaatsen 5
Aantal deuren 2
Uitrusting en opties
Elektrische spiegels
CD
Radio
Lichtmetalen velgen
Sportzetels
Sportophanging
Stuurbekrachtiging
Mistlichten
Technische informatie
Cilinderinhoud (cm3) 1796 cc
Aantal cilinders 4
Kw / pk 100 / 136
Geen certificaat ingevuld !
Meer informatie

BMW E30 318is in mooie staat.

Met de geüpgrade Bilstein B8 dempers, sperdifferentieel en E46 Purple Tag stuurhuis (met servo) is dit exemplaar nog beter dan het origineel.
Motor: 1.8l 136pk (M42 motorcode)
Bouwjaar: 12/1989
Eerste inschrijving: 01/1990
Kilometerstand: 255.000km
Kleur: Sterling Silber
Interieur: sportstoelen - in uitzonderlijk goede staat

Upgrades:
Schokdempers: Bilstein B8 Performance Plus
Sperdifferentieel 60% - 3.93 verhouding (ipv. standaard 4.10)
Purple Tag stuurhuis en servoysteem uit een E46 (met 3.0 omwentelingen lock-to-lock)
Alcantara sportstuur met spacer (maar het originele M-Tech 1 stuur is er natuurlijk ook bij)


De auto heeft geen elektrische ramen, airco of kanteldakje, maar dat komt het gewicht enkel ten goede.

In de laatste jaren is er enorm veel gebeurd aan de wagen. Een volledige lijst is voorhanden, maar hierbij enkele punten:
240.000km: Roest in de achtervleugels weggewerkt + (gedeeltelijk) herspoten
250.000km: Radiator, ophangingsarmen vooraan, torsiestangen…
254.000km: Sperdifferentieel, olie en filters, kettingspanner, v-riem, zo goed als alle leidingen en slangen, E46 stuurhuis, servo… (in totaal voor 4.500 euro kosten - alle facturen beschikbaar)

Natuurlijk zijn er ook minpunten te noteren bij een auto van meer dan 30 jaar oud:
Er is ooit een versterker en luidsprekers ingebouwd. De kartonnen luidsprekers voorin hebben het daardoor begeven. De achterste speakers van JBL werken wel erg goed.
Er zit een scheurtje in het dashboard.

Moest u nog verdere vragen hebben, aarzel dan zeker niet om mij te contacteren.

Deze informatie wordt in de taal (talen) van de verkoper weergegeven.

Produpress is niet verantwoordelijk voor de juistheid van de verstrekte informatie.