Elke Rolls-Royceklant kan zijn auto uniek laten maken. De constructeur heeft namelijk een dochterafdeling met de naam Bespoke, die elk model kan aanpassen naar de diverse wensen van elke klant. Het idee slaat duidelijk aan bij het cliënteel van de Britse autobouwer: bijna 95 procent van de vorig jaar verkochte Rolls-Royces werd door zijn eigenaar gepersonaliseerd. Dat geldt vooral voor de Phantom (99 procent), die het meest wordt aangepast in het Nabije en het Midden-Oosten (99 procent), in Noord-Amerika (98 procent), in Europa (95 procent) en in Azië (86 procent). De Ghost wordt meer 'standaard' besteld, maar toch wordt in het Nabije en het Midden-Oosten nog 96 procent gepersonaliseerd. In Europa is dat 96 procent, in Noord-Amerika 79 procent en in Azië 54 procent.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!