Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Backstage / Meer dan 9 op 10 Rolls-Royces is gepersonaliseerd

Geschreven door Olivier Duquesne op 24-02-2014

Rolls-Royce heeft meegedeeld hoeveel van de in 2013 verkochte auto's werden aangepast door het personaliseringsprogramma 'Bespoke': 95 procent van de klanten zou zijn auto naar eigen smaak laten opbouwen.

Elke Rolls-Royceklant kan zijn auto uniek laten maken. De constructeur heeft namelijk een dochterafdeling met de naam Bespoke, die elk model kan aanpassen naar de diverse wensen van elke klant. Het idee slaat duidelijk aan bij het cliënteel van de Britse autobouwer: bijna 95 procent van de vorig jaar verkochte Rolls-Royces werd door zijn eigenaar gepersonaliseerd. Dat geldt vooral voor de Phantom (99 procent), die het meest wordt aangepast in het Nabije en het Midden-Oosten (99 procent), in Noord-Amerika (98 procent), in Europa (95 procent) en in Azië (86 procent). De Ghost wordt meer 'standaard' besteld, maar toch wordt in het Nabije en het Midden-Oosten nog 96 procent gepersonaliseerd. In Europa is dat 96 procent, in Noord-Amerika 79 procent en in Azië 54 procent.

Web Editor - Specialist Advice

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten