Cardoen verkocht in de eerste zes maand van 2009 precies 8.524 auto's. Dat is 60 procent meer dan in de eerste helft van vorig jaar (5.313 auto's). Eind 2008 trok de multimerkenverdeler al de aandacht met zijn campagne "2 auto's voor de prijs van 1". Cardoen biedt in zijn toonzalen auto's uit overstocks aan van 30 verschillende merken voor lage prijzen. De financiële crisis maakt dat veel mensen gevoeliger zijn voor de kortingen die bij de groep te krijgen zijn.
Cardoen blaakt van zelfvertrouwen en ziet het tweede trimester hoopvol tegemoet. Om zijn zichtbaarheid in het zuiden van het land te vergroten, opent de automobiele supermarktketen dit weekend een nieuwe toonzaal in Namen. Daarvoor werkt Cardoen samen met Bernard Hanciaux, een voormalig Brussels Nissan-dealer die de hoofdstad verlaten heeft en naar Namen is getrokken.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!