Kia Motors heeft een nieuw logo onthuld, net als een internationale slogan, beide bedoeld om de nieuwe ambities van het merk over te brengen en te illustreren. Het doel van de Koreaanse constructeur is om zijn klanten te inspireren bij elk contact met het merk. "Het nieuwe logo van Kia vertegenwoordigt de toewijding van het bedrijf om een icoon van verandering en innovatie te woren", zegt Ho Sung Song, voorzitter en CEO van Kia.
Inspiratie
Met het nieuwe logo, gekenmerkt door meer symmetrie, meer ritme en een opwaartse beweging via een verbonden lijn, wil Kia de wens van het merk onderstrepen om zijn milieuverantwoordelijkheden te combineren met een betere respons aan de mobiliteitsbehoeften van zijn klanten. Het nieuwe logo is dynamischer op grafisch vlak en drukt de nieuwe creativiteit van de constructeur uit, die een inspiratiebron wil zijn voor zijn klanten.
"De auto-industrie maakt een periode van snelle transformatie door en Kia werkt en past zich proactief aan aan deze veranderingen. Ons nieuwe logo vertegenwoordigt onze wens om de klanten te inspireren terwijl hun mobiliteitsbehoeften evolueren en om onze medewerkers in staat te stellen de uitdagingen aan te gaan waarmee we in een snel veranderende branche worden geconfronteerd."
De slogan 'Movement that inspires' weerspiegelt de kunde van Kia om te evolueren met zijn tijd, om creatief te zijn in het aangaan van de uitdagingen van vandaag en morgen. Maar hij onderstreept vooral de nieuwe strategie van het merk die op 15 januari 2021 onthuld zal worden via het YouTube-kanaal van Kia. Al is het al bekend dat het doel is om elektrische voertuigen te populariseren en een breed gamma van mobiliteitsdiensten aan te bieden, aangepast aan de noden en de smaak van de klanten en de lokale markten.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!