Ook Bugatti kijkt naar de toekomst. Daarom wil het meer zijn dan de sportwagenbouwer achter hypercars zoals de Chiron. De Franse constructeur wil zich immers profileren als luxemerk, dat breder mikt dan enkel snelheidsmonsters. Daarmee wordt in de eerste plaats gedoeld op modeaccessoires zoals horloges, tassen en geluidsinstallaties. Maar misschien zet dat nieuwe logo Bugatti ook op weg naar andere wagenconcepten. Zou er ergens dan toch een SUV in de pijplijn zitten?
LEES OOK Top 5: De gekste varianten van de Bugatti Chiron
Zo nieuw is het nieuwe logo van Bugatti overigens niet. Het gaat om de samengesmolten initialen van stamvader Ettore Bugatti, die je ook vandaag al op de Chiron vindt. Het design van die EB-badge oogt wat strakker en presenteert zich voortaan in 2D. Het is niet helemaal duidelijk of het rode, ovale logo dat de neus tot vandaag siert, ook in de toekomst gebruikt zal worden.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!