Het pick-upsegment verwelkomt de nieuwe, intussen derde generatie van de Isuzu D-Max. Het blijft een meid voor alle werk, maar het koetswerk en het interieur ogen wel stijlvoller. Isuzu heeft het potige werkpaard dan ook wat manieren willen leren. Het dashboard krijgt een moderne multimediamodule met een display van 9 inch en met Android Auto of Apple CarPlay. De klassieke tellerpartij kan je optioneel vervangen door een digitaal instrumentarium.
Turbodiesels
De Isuzu D-Max staat op een nieuw onderstel met een langere wielbasis en is verkrijgbaar in verschillende gedaantes: Crew Cab, Space Cab en Regular Cab. De pick-up krijgt twee dieselmotoren in de neus gestopt. Naast de bekende 1,9 liter-viercilinder introduceert Isuzu ook een nieuwe 3 liter-krachtbron, goed voor een vermogen van 190 pk en een maximaal koppel van 450 Nm. Isuzu levert de D-Max nog steeds met achterwiel- of met vierwielaandrijving. Schakelen doe je of manueel of automatisch.
De Isuzu D-Max maakt zijn debuut in Thailand, de pick-up zou pas eind 2020 de oversteek naar Europa maken.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!