Gisteren, op zondag 16 maart, sloot het autosalon van Genève zijn deuren. De organisatie telde 670.000 bezoekers, tegenover 690.000 vorig jaar. Dat is de tweede grote daling sinds 2012. De organisatie meent dat de schuld dit jaar te zoeken is bij het mooie weer. Nochtans kwam 49 procent van de bezoekers van het buitenland (vooral Duitsland, Frankrijk en Italië). Heel wat mensen trokken naar Hal 3, die was gewijd aan de 24 Uren van Le Mans. Daar stonden namelijk heel wat voormalige winnaars uit alle jaargangen, van 1923 tot de Audi R18 e-tron uit 2013. De Opel-stand van zijn kant kreeg de 11e Creativity Award, die wordt uitgereikt door de Club van de Publiciteit en Communicatie van Genève. Ons team ter plaatse startte een nieuwe formule met videoreportages, met Johan Demets als presentator. De data voor volgend jaar zijn al vastgelegd: 5 tot 15 maart 2015.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!