Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / BMW 118i

De nieuwe BMW 1-Reeks blijft trouw aan het principe van chterwielaandrijving, maar boekt daarnaast flink wat vooruitgang op essentiële vlakken als rijcomfort of binnenruimte.

Prijs
NB

Sinds hij in 2004 op de markt kwam, ging de BMW 1-Reeks (drie- en vijfdeurs, Coupé, Cabrio en M) als zoetje broodjes de deur uit. Met 1,2 miljoen verkochte exemplaren in zeven jaar tijd is hij zelfs het derde belangrijkste model geworden voor de Beiers, na de 3- en de 5-Reeks. Hij heeft dus weten te verleiden. In de eerste plaats met zijn mooie proporties en verder met zijn achterwielaangedreven architectuur, die er een echte BMW van maakte.

Het wekt dan ook geen verbazing dat de constructeur uit München het concept van de ‘kleine BMW’ voortzet, al zal hij niet lang meer het instapmodel zijn, aangezien de Duitsers tegen 2013 een stadsauto op de markt zullen brengen die gebaseerd is op het platform van de Mini-en dus een voor-wieltrekker zal zijn – en die in het gamma zal komen postvatten naast de fameuze elektrische i3.

In dit artikel : BMW, BMW 1 Reeks

Tests

Onze tests

De concurrenten

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars