Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Saab 9-3 Turbo-X

Geschreven door Bert Troubleyn op

Saab viert dertig jaar drukvoeding in het huis met een beperkte reeks, de 9-3 Turbo X. Een feestnummer dat ook een geavanceerde vierwielaandrijving introduceert.

Saab 9-3 Turbo-X #1
Prijs
NB
  • Score redactie /20

Met de Turbo X bewijst Saab hoe efficiënt zijn vierwielaandrijving is, vooral omdat die uitgerust is met het achterdifferentieel met beperkte slip, dat
zowel de efficiëntie als het rijplezier ten goede komt. Het eLSD is ook verkrijgbaar in de vorm van een pack (samen met het sportchassis, de achttienduimvelgen
en het krachtigere remsysteem) op de "gewone" 9-3 Aero, voor de schappelijke prijs van 1.400 euro. Het minder goede nieuws is dat de XWD-overbrenging enkel beschikbaar is voor de topversie Aero 2.8 V6 en dus
niet voor de uitstekende 1.9 TTiD van 180 pk.

In dit artikel : Saab, Saab 9-3

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Tests

Onze tests

De concurrenten

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker