Land Rover Freelander 5d 3.2 i6 HSE

Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Schrijf je in voor onze Nieuwsbrief
Door mijn e-mailadres in te vullen aanvaard ik dat mijn gegevens behandeld worden zoals beschreven in de Privacybeleid.
De Tribeca is op verschillende vlakken een interessant aanbod: hij is goed ontworpen en vrij homogeen, tenzij wat de ophanging betreft. Een bijzondere alchemie maakt hem van bij de eerste aanblik sympathiek: hij lijkt haast een parodie op de verzamelde lelijkheid van een Porsche Cayenne (snuit) en een Audi Q7 (achterpartij). En dat maakt hem volgens mij dan juist weer mooi... Bovendien heeft de Subaru ook de bijbehorende persoonlijkheid. Maar dan zonder de enorme pretentie van de Duitse SUV's, en precies daar scoort hij punten mee. Want onze B9 Tribeca overschat zichzelf niet. En zijn prijzen zijn all-in. Alleen heeft zijn boxer niet de pit van Duitse motoren en bovendien verbruikt hij te veel voor zijn prestaties. Aangezien de Tribeca geen recht zal hebben op de voor 2008 geplande diesel - een tweeliter-boxer - kunnen we er vol vertrouwen van uitgaan dat zijn Europese carrière bescheiden zal zijn. Subaru hoeft echter niet te wanhopen: er zijn steeds meer geïmmigreerde kaderleden die bij ons werken. Dan zijn er nog maar drie voorwaarden: dat ze in dienst zijn bij Amerikaanse bedrijven, dat ze over een tankkaart zonder limiet beschikken en dat ze erg gehecht zijn aan hun vertrouwde rijgewoontes...
In dit artikel : Subaru, Subaru B9 Tribeca
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!
Tests
Stockwagens
Tweedehands