KIA Venga 1.6 CRDi 115 Evoque ISG EcoDynamics

Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Schrijf je in voor onze Nieuwsbrief
Door mijn e-mailadres in te vullen aanvaard ik dat mijn gegevens behandeld worden zoals beschreven in de Privacybeleid.
De Verso-S is gebaseerd op de huidige Yaris (die zelf nochtans nog dit jaar een opvolger krijgt), een van de laatste veelzijdige stadsauto's die onder de viermetergrens is gebleven (3.785 millimeter). Spijtig genoeg kan de Verso-S niet langer bogen op de uitgekiende moduleerbaarheid van de Yaris Verso. Hij heeft een neerklapbare achterbank (in 60/40-verhouding) waarvan de rugleuning in zeer beperkte mate kan worden versteld. In zijn voorganger kon de hele achterbank in zowat alle (on)mogelijke posities worden versteld en zelfs helemaal worden verwijderd. Tot slot bestaat de kans dat je op onze wegen een heel sterk op de Verso-S lijkend model met Subaru-logo's kruist. Toyota, dat sinds kort aandeelhouder is van Fuji Heavy Industries (het moederbedrijf van Subaru), probeert zijn kosten te delen door zijn kleine eenvolumer ook in de showrooms van zijn dochtermerk te parkeren onder de naam Trezia.
In dit artikel : Toyota, Toyota Verso-S
Tests
Stockwagens
Tweedehands
Beoordelingen
Toyota Verso-S 1.4 D-4D Sol (2010)
Algemene tevredenheid : 13/20
Toyota Verso-S 1.4 D-4D Sol (2010)
Algemene tevredenheid : 13/20
Toyota Verso-S 1.4 D-4D Sol (2010)
Algemene tevredenheid : 13/20