Ssangyong Actyon Sports Quartz 4WD
- Score redactie 13.60 /20
- Geluiddemping (motor, rolgeluiden)
- Ophangingscomfort
- Alerte en moderne kleine diesel
- Goede zestrapsautomaat
- Verbeterde afwerking
- Gulle uitrusting, lage prijs
- Beperkt laad- en sleepvermogen
- Korte laadbak, beperkte knieruimte achterin
- Inconsistent stuur, te zachte ophanging
- Afwijkende opening achterdeuren
- ESP niet standaard of niet verkrijgbaar
- Stuur enkel in hoogte verstelbaar
Technische fiche Ssangyong Actyon Sports Quartz 4WD
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | NB |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,33 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Score eigenaars 10.5 /20
- De 2 beoordelingen lezen over de Ssangyong Actyon
Ford Ranger 2d 2.2 TDCi
- Score redactie 16.80 /20
- Rij- en gebruiksplezier
- Binnenruimte, stijl, zitcomfort
- Beperkt verbruik, goede automaat
- Ophanging, chassis, remmen
- Actieve en passieve veiligheid
- Bijdetijdse uitrusting
- Hoog gewicht
- Koetswerklengte
- Verhouding gewicht-vermogen
- Ietwat stugge ophanging
- Weinig intuïtief navigatiesysteem
- Kortere laadbak dan gemiddeld
Technische fiche Ford Ranger 2d 2.2 TDCi
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 12,30 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | NB |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Score eigenaars 12.4 /20
- De 5 beoordelingen lezen over de Ford Ranger 2d
Volkswagen Amarok 2.0 TDi 180 4x4 Auto. Highline
- Score redactie 16.20 /20
- Uitstekende sturing achttrapsautomaat
- Recordbinnenruimte (breedte en lengte)
- Rijdt zoals een SUV met permanente 4x4
- Stoelen, rijhouding (verstelbaarheid stuur)
- Verbluffende prestaties voor een 2.0-diesel
- Geschikt voor twee europalletten
- Luidruchtig inschakelen eerste versnellingen
- Geen reductieverhouding met automaat
- Krenterig uitrustings- en optiebeleid
- Enkel verkrijgbaar met 2.0 (Bi)TDI
- Prijs met automaat
- Verhouding gewicht-vermogen
Technische fiche Volkswagen Amarok 2.0 TDi 180 4x4 Auto. Highline
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | NB |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,41 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars 17.4 /20
- De 5 beoordelingen lezen over de Volkswagen Amarok
Nissan Navara 3.0 V6 dCi 4WD LE
- Score redactie 15.20 /20
- Prestaties en rijplezier
- Comfort en binnenruimte
- Volledige (zelfs gadgetachtige) uitrusting
- Rijhouding en bedieningselementen
- Achterbank met opklapbare zitting
- Goed ingedeeld interieur (bergvakken)
- Dure V6-versie (enkel full option)
- Uithoudingsvermogen voorste schokdempers
- Grote draaicirkel
- Hoog gewicht
- Niet erg robuuste interieurafwerking
- Stroomlijngeluiden (dakrails)
Technische fiche Nissan Navara 3.0 V6 dCi 4WD LE
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 9,30 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,52 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Score eigenaars 11.67 /20
- De 6 beoordelingen lezen over de Nissan Navara
Isuzu D-Max 2.5 D 4WD LSX
- Score redactie 15.40 /20
- Zuinige en krachtige diesel
- Prestaties on- en offroad
- Robuuste constructie, verbeterde afwerking
- Binnenruimte en interieurinrichting
- Onklopbare verhouding prijs-uitrusting
- Uitrusting
- Onvoldoende zijdelingse steun voorstoelen
- Goedkoop uitziende stoelbekleding (LSX)
- Slecht geplaatste knoppen (mistlampen, Info)
- Verouderde automaat
- Weinig intuïtief navigatiesysteem
- Wat schokkerige ophanging
Technische fiche Isuzu D-Max 2.5 D 4WD LSX
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | NB |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,39 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Score eigenaars 17.5 /20
- De 2 beoordelingen lezen over de Isuzu D-Max
Toyota Hilux 4d 3.0 D-4D SRX
- Score redactie 15.20 /20
- Allrounder
- Afwerking en robuustheid
- Uithoudingsvermogen schokdempers
- Comfort, homogeniteit
- Garantie (5 jaar of 150.000 kilometer)
- Professionele bandenkeuze
- Te laag stuur, beperkte verstelbaarheid
- Evolueert te weinig
- Robuuste, maar verouderde automaat
- Hoge prijs
- Te veel opties
- Mistroostig interieur achterin
Technische fiche Toyota Hilux 4d 3.0 D-4D SRX
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 12,10 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,42 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Score eigenaars 17 /20
- De 9 beoordelingen lezen over de Toyota Hilux 4d
Mitsubishi L200 4d 2.5 DI-D 178 Intense+ 4Fun Pack
- Score redactie 14.80 /20
- Kan altijd met vier aangedreven wielen rijden
- Veelzijdig 4WD Super Select
- Efficiënt op alle terrein
- Achterruit kan worden geopend
- Meest redelijke draaicirkel
- Beperkte koetswerkbreedte
- Verouderde automaat
- Te indirect stuur
- Lawaaierige motor
- Smal interieur, ruimte op ellebooghoogte
- Zitting achterin niet opklapbaar
- Beperkte verstelbaarheid stuurkolom
Technische fiche Mitsubishi L200 4d 2.5 DI-D 178 Intense+ 4Fun Pack
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 12,10 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,41 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Score eigenaars 17.2 /20
- De 5 beoordelingen lezen over de Mitsubishi L200 4d
In dit artikel : Ssangyong, Ssangyong Actyon , Ford, Ford Ranger , Volkswagen, Volkswagen Amarok , Nissan, Nissan Navara , Isuzu, Isuzu D-Max , Toyota, Toyota Hilux , Mitsubishi, Mitsubishi L200
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!