Volvo heeft al in 2016 beslist om verschillende salons over te slaan of om met weinig auto’s te komen opdagen. Nu gaat de bouwer zelfs naar de Los Angeles Auto Show (30 november – 9 december) zonder ook maar één auto! Het merk legt zijn keuze uit aan de hand van het thema van de Californische conferentie. Het salon wordt eigenlijk ‘Automobility LA’ genoemd. En dus moeten we evengoed praten over mobiliteit als over auto’s.
Daarom heeft Volvo gekozen om “het gesprek aan te gaan over de toekomst van de automobiliteit” in een speciale ontmoetingszone. Zo kan het publiek interactieve demonstraties ontdekken over mobiliteitsdiensten zoals mobiele levering, autodelen, autonoom rijden of een abonnementsdienst voor auto’s. En in de plaats van een concept of een nieuw model zal de bezoeker de boodschap “Ceci n’est pas une voiture (This is not a car)” ontdekken. Een autoversie van René Magritte’s ‘La Trahison des Images’, op een bepaalde manier.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!