Van 1 tot 16 oktober zal je niet naar het salon van Parijs moeten komen om Mazda's te ontdekken, net zomin als Fords en Volvo's trouwens. Mazda is de derde belangrijke constructeur die aankondigt niet naar het salon van Parijs te komen. Het Japanse merk ontkent niet dat het salon een enorme showroom is, maar verklaart dat het evenement aan de Porte de Versailles niet in de planning past van de nieuwigheden van de constructeur uit Hiroshima en dat het te gefocust is op Franse constructeurs.
Reclame in de plaats
Mazda wil niettemin tijdens die periode toch van zich laten horen, gezien de nationale en internationale impact van het evenement. De teams van het merk hebben een online marketingstrategie opgezet rond het thema Drive to Store. De bedoeling is klanten en prospecten naar de Mazda-verdelers te lokken, eerder dan naar de hallen van het salon van Parijs. Het merk belooft animatie en speciale acties in de showrooms, tenminste in Frankrijk.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!