Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Autosalon Parijs / Mazda niet in Parijs

Geschreven door Olivier Duquesne op 18-04-2016

Net als Ford en Volvo zal Mazda zich begin oktober niet naar het salon van Parijs begeven. In plaats daarvan zet de constructeur eerder in op een reclamestunt.

Van 1 tot 16 oktober zal je niet naar het salon van Parijs moeten komen om Mazda's te ontdekken, net zomin als Fords en Volvo's trouwens. Mazda is de derde belangrijke constructeur die aankondigt niet naar het salon van Parijs te komen. Het Japanse merk ontkent niet dat het salon een enorme showroom is, maar verklaart dat het evenement aan de Porte de Versailles niet in de planning past van de nieuwigheden van de constructeur uit Hiroshima en dat het te gefocust is op Franse constructeurs.

Reclame in de plaats

Mazda wil niettemin tijdens die periode toch van zich laten horen, gezien de nationale en internationale impact van het evenement. De teams van het merk hebben een online marketingstrategie opgezet rond het thema Drive to Store. De bedoeling is klanten en prospecten naar de Mazda-verdelers te lokken, eerder dan naar de hallen van het salon van Parijs. Het merk belooft animatie en speciale acties in de showrooms, tenminste in Frankrijk.

 

Web Editor - Specialist Advice

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten