D-Max
Als Belgische première onthult Isuzu in Brussel de midlifefacelift van zijn pick-up D-Max. Die onderscheidt zich uiterlijk door een nieuwe neus met een ander radiatorrooster. De koplampen werden hertekend en zijn voortaan voorzien van leddagrijlichten. Achteraan blijven de wijzigingen beperkt tot nieuwe lichtblokken; aan de laadbak zelf veranderde niets. Ook binnenin is er geen sprake van een revolutie, tenzij dan misschien voor het dashboard, dat nu plaats biedt aan een geïntegreerd navigatiesysteem. Het grote nieuws zit hem onder de motorkap, waar de 2,5 liter grote viercilinder vervangen is door een Euro 6-conforme tweeliter. Die ontwikkelt net als zijn voorganger 164 pk, maar houdt het bij 360 Nm (in plaats van 400). Ondanks die downsizing pronkt de D-Max nog altijd met een geremd sleepvermogen van 3,5 ton. Technisch beschikt Isuzu’s pick-up over een inschakelbare vierwielaandrijving, waardoor geen enkel terrein hem te zwaar is.
Ontdek waar dit merk zich op het salon bevindt dankzij ons interactieve plan
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!