De evolutie bestaat in essentie uit een nieuw designpack voor het koetswerk, waarbij overvloedig gebruikgemaakt wordt van koolstof. De splitter vooraan in drie delen, de spoilers en de nieuwe roosters van de luchthappers trekken meteen de aandacht, net zoals de nieuwe wielkasten, die allesbehalve discreet zijn. De nieuwe achterdiffusor (van koolstof) kan tijdelijk verwijderd worden om gebruik te kunnen maken van de uitschuifbare trekhaak. Iets om aan te denken…
Vermogenskits
Dankzij verschillende vermogenskits, die bestemd zijn voor heel het gamma, gaande van de diesel- tot de benzinemotor, kunnen de vermogens opgedreven worden met 28 tot 180 pk, om in het geval van de Cayenne Turbo tot een maximaal vermogen van 700 pk te komen en een koppel dat van 750 tot 920 Nm gaat. Resultaat: een spurt van 0 naar 100 km/h in 4,1 seconden en een topsnelheid van 295 km/h.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!