Alfa Romeo Giulietta 1750 Tbi Quadrifoglio Verde
![Alfa Romeo Giulietta 1750 Tbi Quadrifoglio Verde](https://static.moniteurautomobile.be/imgcontrol/images_tmp/clients/moniteur/c226-d154/content/medias/images/cars/alfa-romeo/giulietta/alfa-romeo--giulietta--2010/alfa-romeo--giulietta--2010-m-1.jpg)
Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Schrijf je in voor onze Nieuwsbrief
Door mijn e-mailadres in te vullen aanvaard ik dat mijn gegevens behandeld worden zoals beschreven in de Privacybeleid.
Het bleek iets te moeilijk om Lexus' eigen hybride technologie (bestemd voor achterwiel- of vierwielaandrijvers) over te hevelen in een compacte middenklasser. Bij grote broer Toyota was daarentegen wel bruikbare technologie voorradig en zo werd de hele aandrijflijn van de Prius III/Auris HSD overgenomen. Maar aangezien Lexus hier wel degelijk op een ander (lees: luxueuzer, sportiever) publiek mikt, zijn er ook verschillen. Het grootste verschil zit hem in het onderstel. Naast het feit dat Lexus erover gewaakt heeft een bijzonder stijve structuur te ontwikkelen, heeft de auto niet de torsieas van de Prius of Auris achteraan, maar een onafhankelijke wielophanging met dubbele driehoeken en overlangse geleidingsarmen.
Tests
Stockwagens
Tweedehands