De D'Ieteren-groep kiest voor een nieuwe organisatiestructuur en plaatst zijn autodistributieactiviteiten op hetzelfde niveau als de andere onderdelen van de groep, Belron (Carglass), Moleskine (notebooks) en D'Ieteren Immo. We spreken nu ook niet meer van D'Ieteren Auto, maar simpelweg van D'Ieteren, want de invoer- en distributiegroep gaat in de nabije toekomst ook meer de nadruk leggen op mobiliteitsdiensten. De pijl in het nieuwe logo wijst dan ook vooruit, naar de toekomst, wat de nieuwe slogan 'Moving People Forward' onderstreept.
Duurzaam
Tegen 2025 moet deze transformatie compleet zijn, op een verantwoorde manier met duurzaamheid steeds in het achterhoofd. Concreet wil het bedrijf zijn CO2-voetafdruk verminderen met 50% tegen 2025. Dat wil D'Ieteren bereiken door zijn gebouwen duurzaam te beheren (en van de hand te doen, zoals bij de Contact Centers), terwijl de bedrijfswagens geëlektrificeerd moeten worden of zelfs vervangen door multimodaal vervoer en door thuiswerken meer de norm te maken. De rest wordt dan gecompenseerd door herbebossing en milieubehoud. Tenslotte werkt D'Ieteren nog aan de diversiteit binnen het bedrijf, zowel qua gender, afkomst en leeftijd.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!