Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Lifestyle / Tesla: Elon Musk stuurt brutale klant wandelen

Geschreven door Olivier Duquesne op 04-02-2016

Een klant voor de Tesla Model X nam Tesla op de korrel op zijn blog. Voor Elon Musk, de baas van Tesla, voldoende reden om de bestelling te annuleren.

De Californische blogger en investeerder Stewart Alsop was niet opgezet met de manier waarop het lanceringsevenement voor de Tesla Model X verliep, en uitte zijn ongenoegen op zijn blog: “Beste Elon Musk: u zou zich moeten schamen”, schreef hij. Alsop wilde daarmee de vertraging aankaarten die het evenement opliep doordat Elon Musk pas om 20.52 uur aankwam in plaats van 19.00. Net als het feit dat hij al een voorschot van 5.000 dollar neertelde voor de elektrische SUV, die normaal in 2013 afgeleverd zou worden, en dat er meer dan 1.343 wachtenden voor hem waren om de wagen te testen. Kortom, Alsop had in zijn post weinig goeds over voor Tesla.

Prompt geannuleerd

Daarop belde de baas van Tesla Alsop in hoogsteigen persoon: hij liet hem weten dat hij Alsop liever niet als klant had en annuleerde meteen zijn bestelling. Naar aanleiding van de commotie rond de zaak liet Elon Musk zich vervolgens uit op Twitter, waar hij zich verantwoordde met de melding dat het om “een zeer brutale klant” ging.

Misschien lijdt Elon Musk wel aan het No soup for you-syndroom – een klassieke repliek uit de Amerikaanse sitcom Seinfeld?

Web Editor - Specialist Advice

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten