Ford stelt in een aparte ruimte op zijn stand op het salon van Brussel de Mondeo Vignale voor. Vanaf deze lente zal Vignale het luxelabel van Ford zijn. Het gaat vooral om stilistische details met veel chroomaccenten. In het geval van de Mondeo krijgt ook het radiatorrooster een specifiek design. In het interieur voegen het gecapitonneerde leder, de stiknaden en de bijdetijdse technologie het vleugje luxe toe dat nodig is om het label een exclusief karakter te geven.
Klanten die voor Vignale kiezen, zullen dat niet alleen doen omdat ze zich willen onderscheiden. Ze zullen ook in de watten worden gelegd met diensten die het merk heeft uitgewerkt om een premiumgevoel te geven. Zo werd een apart decor uitgedacht voor de showroom van erkende FordStores. De Vignale-producten worden voorgesteld in een loungesalon, waar zich een laag tafeltje bevindt met een lcd-scherm waarop je het gamma en de accessoires van het label kunt ontdekken.
Bij onderhoudsbeurten kan de klant ervoor kiezen dat de auto wordt opgehaald en teruggebracht en hij een vervangwagen ter beschikking krijgt. Bovendien zal zijn auto telkens zowel van buiten als van binnen gewassen worden. Ten slotte zullen klanten op één enkel (gratis) nummer terechtkunnen met al hun vragen omtrent Vignale. Het gamma zal starten met de Mondeo en zal waarschijnlijk worden uitgebreid met de S-Max.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!