Renault Captur TCe 140 Intens
- Score redactie 15.40 /20
- Algemeen rijcomfort
- Aangename en zachte motor
- Hoge zittingen, rijhouding
- Gulle standaarduitrusting
- Moduleerbaarheid (verschuifbare achterbank)
- Matige beenruimte achterin
- Soms traag multimediasysteem
- Lichte zijwindgevoeligheid op de snelweg
- Fiscaal iets minder interessant
Technische fiche Renault Captur TCe 140 Intens
Verbruik gemengd | 5.7 l/100 km |
CO2-uitstoot | 129 g/km |
0 tot 100 km/u | 10,30 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,37 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars 17 /20
- De 10 beoordelingen lezen over de Renault Captur
Peugeot 2008 1.2 Puretech 96kW S&S Active
- Score redactie 15.20 /20
- Zuinigste van de vier
- Erg chique look, afwerking
- Verbluffend compromis comfort-weggedrag
- Verzorgde geluiddemping
- Tal van uitrustings-mogelijkheden
- Duurste van de vier
- Verhouding prijs-uitrusting
- Ergonomie bestuurderspost
- Te weinig nauwkeurige versnellingsbakbediening
- Grootste formaat van de vier
Technische fiche Peugeot 2008 1.2 Puretech 96kW S&S Active
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | 124 g/km |
0 tot 100 km/u | 9,80 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,32 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars /20
- De 12 beoordelingen lezen over de Peugeot 2008
Skoda Kamiq 1.0 TSI 85kW Selection
- Score redactie 15.00 /20
- Erg riante binnenruimte
- Aangename en alerte motor
- Algemene ergonomie
- Tal van uitrustings-mogelijkheden
- Hoge prijs met opties
- Erg stug onderstel
- Korte onderhoudsintervallen
- USB-aansluitingen enkel type C
- Wat harde kunststoffen
Technische fiche Skoda Kamiq 1.0 TSI 85kW Selection
Verbruik gemengd | 5.4 l/100 km |
CO2-uitstoot | 123 g/km |
0 tot 100 km/u | 9,70 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,43 € |
VAA per maand | 182,99 € |
Verkeersbelasting | 167,90 € |
BIV | 123,00 € |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars /20
Ford Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW Titanium
- Score redactie 16.10 /20
- Verhouding prijs-uitrusting-prestaties
- Dynamisch onderstel
- Compact formaat
- Levendige motor
- Originele koffer (Megabox)
- Teleurstellend verbruik gezien technologie
- mHEV niet met automaat
- Afwerkingskwaliteit (harde kunststoffen)
- Interieurafmetingen
- Wat motortrillingen onder hoge belasting
Technische fiche Ford Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW Titanium
Verbruik gemengd | 5.4 l/100 km |
CO2-uitstoot | 122 g/km |
0 tot 100 km/u | 9,80 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,40 € |
VAA per maand | 176,15 € |
Verkeersbelasting | 167,90 € |
BIV | 495,00 € |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars /20
In dit artikel : Ford, Ford Puma , Peugeot, Peugeot 2008 , Renault, Renault Captur , Skoda, Skoda Kamiq
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!