Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Vergelijkende test / Mini Cooper S, Renault Clio RS, Volkswagen Polo GTI, Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde, Abarth Punto Evo, Skoda Fabia RS : Kleine furies

Renault Clio 3d 2.0 16V RS

Prijs
NB
  • Score redactie 15.80 /20
  • Onberispelijk weggedrag
  • Toerentalgretige atmosferische motor
  • Prestatiegerichte zesversnellingsbak
  • Aangenaaen nauwkeurig stuur
  • Kracht en uithoudingsvermogen remmen
  • Interessante basisprijs
  • Motorlawaai (op snelweg)
  • Summier ophangingscomfort
  • Motorpit bij lage toeren
  • Verbruik
  • Hoge BIV

Technische fiche Renault Clio 3d 2.0 16V RS

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 6,90 sec.
1000m vanuit stilstand 27.3 sec.
Kostprijs per km 0,31 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Alfa Romeo MiTo 1.4 TB Mult Air 170 Start&Stop Quadrifoglio Verde

Prijs
NB
  • Score redactie 14.80 /20
  • Sober, maar stijlvol koetswerk
  • Soepele en gewillige motor
  • Goede prestaties
  • Gulle veiligheidsuitrusting (7 airbags)
  • Personaliseringsmogelijkheden
  • Afstelling DNA-systeem
  • Verhouding comfort-weggedrag
  • ESP niet uitschakelbaar
  • Snelle activering waarschuwingsknipperlichten
  • Matig zicht rondom

Technische fiche Alfa Romeo MiTo 1.4 TB Mult Air 170 Start&Stop Quadrifoglio Verde

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 7,50 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,32 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Skoda Fabia 5d RS

Prijs
NB
  • Score redactie 15.40 /20
  • Snedige voortrein, strak onderstel
  • Gewillige en performante motor
  • Verbruik bij ‘gematigd’ gebruik
  • Comfort en veelzijdigheid
  • Interieur- en kofferruimte
  • Ook verkrijgbaar als break
  • ESP niet uitschakelbaar
  • Demping motor- en rolgeluiden
  • Te bekrachtigd, weinig informatief stuur
  • Afstelling gerobotiseerde zevenbak
  • Verbruik in sportmodus
  • Hoge BIV

Technische fiche Skoda Fabia 5d RS

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 7,30 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,29 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Abarth Punto Evo 1.4 T

Prijs
NB
  • Score redactie 15.80 /20
  • Originele look (exterieur/interieur)
  • Verhouding comfort-weggedrag
  • Krachtige en uitbundige motor
  • Rijhouding (met Sabelt-kuipstoelen)
  • Gulle veiligheidsuitrusting (7 airbags)
  • Interessante basisprijs
  • ESP niet uitschakelbaar
  • Snelle activering waarschuwingsknipperlichten
  • Bediening versnellingsbak kan beter
  • remmen niet fadingvrij
  • Slechts 3 verkoop-/onderhoudspunten

Technische fiche Abarth Punto Evo 1.4 T

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 7,90 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,25 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

MINI Mini 3d Cooper S 163

Prijs
NB
  • Score redactie 15.00 /20
  • Tijdloze stijl, verzorgde look
  • Aangename en performante motor
  • Levendig onderstel, inspirerend weggedrag
  • Verhouding prestaties/verbruik
  • Onnavolgbare lage rijhouding
  • Afwerking, personaliseringsmogelijkheden
  • Verhouding comfort-weggedrag op slecht wegdek
  • Trekkracht kan beter
  • Interieur/koffer weinig functioneel
  • Hoge basisprijs en dure opties

Technische fiche MINI Mini 3d Cooper S 163

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 7,20 sec.
1000m vanuit stilstand 27.7 sec.
Kostprijs per km 0,29 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Volkswagen Polo 3d 1.4 TSI GTI

Prijs
NB
  • Score redactie 15.00 /20
  • Gezond en tolerant onderstel
  • Gewillige en performante motor
  • Verbruik bij ‘gematigd’ gebruik
  • Comfort en veelzijdigheid
  • Verzorgde afwerking, praktische opbergvakken
  • ESP niet uitschakelbaar
  • Te bekrachtigd, weinig informatief stuur
  • Afstelling gerobotiseerde zevenbak
  • Verbruik in sportmodus
  • Hoge basisprijs en dure opties
  • Hoge BIV

Technische fiche Volkswagen Polo 3d 1.4 TSI GTI

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u NB
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,30 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Tests

Onze tests

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars