Audrans verhaal is een vleugje humor met de scherpte van zijn potlood. Vandaag heeft onze cartoonist gemerkt dat de constructeurs beginnen te breken met de codes van wat hoort en wat niet qua autodesign, wetten die vooral werden geïntroduceerd met de premiumtrend die de auto-industrie heeft overspoeld.
In plaats van een zoveelste iteratie van hetzelfde basismodel voor te schotelen aan hun klanten, hebben bijvoorbeeld Hyundai, Kia en Peugeot ervoor gekozen om hun klanten visueel te verrassen, met het risico ze van hun melk te brengen. Onze vriend Audran ziet zelfs een X-Men-invloed bij sommige nieuwe modellen. Of het nu om de nieuwe Hyundai Kona gaat met zijn Cyclops-achtige neus, of de nieuwe lichtsignatuur van Peugeot met zijn drie klauwen of leeuwentanden, waar hij dan weer een vleugje Wolverine in opmerkt. Een gespierde verschijning, met andere woorden, met de duidelijke boodschap om niet in de weg te rijden!
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!