Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Industrie en economie / Byton onthult ‘brand store’ in Milaan

Geschreven door Jean-François Christiaens op 18-04-2018

Het nieuwe Chinese merk Byton stelt zijn concept voor een elektrische SUV voor het eerst voor in Europa in het kader van de designweek van Milaan. Bovendien pakt het er uit met zijn “dealer” voor grote steden.

Begin dit jaar onthulde de nieuwe Chinese constructeur Byton een conceptcar voor een zuiver elektrische SUV op de technologiebeurs CES van Las Vegas. Dat prototype staat nu in Milaan. Voor zijn eerste vertoning op Europees grondgebied koos Byton voor de designweek. Beide evenementen zijn niet toevallig gekozen: op de CES kon Byton erop wijzen dat het volop inzet op nieuwe technologie, en dan vooral op autonoom rijden, terwijl het in Milaan de aandacht vestigt op zijn moderne en chique design. De bezoekers van de designweek kunnen al kennis maken met het bijzonder personaliseerbare interieur dat is gepland voor de toekomstige elektrische SUV, die in China op de markt komt in 2019 en in de Verenigde Staten en Europa in 2020. Tegelijk stelde het merk in Milaan zijn visie voor op zijn ‘brand stores’. Net zoals Lynk & Co wil Byton zijn auto’s vooral online verkopen, maar ook tentoonstellingsruimtes voorzien in grote Chinese, Amerikaanse en Europese steden. Daar worden de auto’s getoond en krijgen klanten informatie. De eerste brand store van Byton moet eind dit jaar al de deuren openen in China.

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten