De crisisperiode door Covid-19 heeft de werkplaatsen en showrooms doen sluiten. Ondanks de versoepeling van de maatregelen willen nog steeds veel mensen verplaatsingen en contact mijden. Daarom brengt Volvo zijn nieuwe 'Valet'-dienst uit, met ophaling van de auto, onderhoud en levering aan huis. De dienst werd eerst gelanceerd in de VS en het VK, maar komt nu ook naar de rest van Europa, waaronder ook België. Concreet contacteert de klant zijn concessie. Er wordt een afsrpaak vastgelegd om de auto op te halen bij de klant thuis op een datum die hem uitkomt. Na het onderhoud of de herstelling wordt de auto teruggebracht naar zijn eigenaar. De app van Volvo Valet maakt het mogelijk om de locatie van de auto in realtime te volgen, net als de voortgang van het onderhoud of de reparatie. De app vervolledigt het digitale aanbod van Volvo, dat onlangs ook de 'Stay Home Store' lanceerde om een nieuwe Volvo te kopen of te huren zonder naar een dealer te moeten gaan.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!