Niemand doet het zo goed als je het zelf kan. Waarom zou je dan rekenen op spionagefotografen voor gratis publiciteit op grote schaal? Als je de baas bent van een automerk en heel wat journalisten onder je volgers telt, dan haal je gewoon je smartphone uit je zak, neem je een foto van een model of een technologie in volle ontwikkeling en laat je vervolgens het hele internet gek worden. Natuurlijk is die impact vluchtig, maar je bent verzekerd van heel wat aandacht. Na de tweet van Yves Bonnefont, de CEO van DS die een “Autopilot”-functie aankondigde, is het vandaag aan de baas van Alpine, Michael van der Sande, die “heel onschuldig” een foto op zijn account heeft geplaatst.
Dubbele score
Zijn tweet heeft zelfs dubbel gescoord: we zien in beeld niet alleen twee prototypes in de straten van Parijs, maar ook de locatie van de toekomstige eerste Alpine-concessie in Boulogne-Billancourt. We zijn daarentegen nog altijd niet wijzer wanneer het gaat om de technische details van de motor die is gekozen om de aluminium barchetta met vlakke bodem aan te drijven. Komaan, Michael, nog één tweetje alsjeblieft!
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!