Voor 2017 krijgt de TMAX een verbeterd design en verschillende technologische en stilistische upgrades. Maar vooral: er prijken voortaan drie versies in de catalogus. De eerste is een basisversie, waarvan de verkoop in België haast te verwaarlozen zal zijn, en daarnaast zijn er twee nieuwe varianten: de sportieve SX en de meer geraffineerde DX. Uiterlijk kun je de nieuwe TMAX herkennen aan zijn compactere voorpartij, hertekende achterkant
en de komst van ledlichten.
De tweecilinder-in-lijn met vloeistofkoeling krijgt voortaan een elektronische sturing voor de opening van de gasklep (YCC-T): een elektronisch geregelde injectiemodule past continu de gasklep aan de acceleratiebewegingen van de rijder aan om een vloeiender respons te verkrijgen. Door de komst van YCC-T kan de TMAX ook worden voorzien van een nieuw tractiecontrolesysteem.
- Nog dynamischer
- Prestaties en motorfietsplezier
- Uitgebreide uitrusting
- Prijsstijging
- Brede tunnel, hoog zadel
- SX of DX kiezen?
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!