Mercedes-Benz E-Klasse Berline E 300 BlueTEC HYBRID
- Score redactie 13.80 /20
- Verhouding prestaties-verbruik
- Discreter stop-startsysteem dan 250 CDI
- Eersteklascomfort
- Weggedrag en rijplezier
- Praktische aspecten (moduleerbaarheid)
- Complete en efficiënte connectiviteit
- Geen echte ‘full’ hybrid
- Rijdt weinig elektrisch
- Lawaaierige CDI-motor onder belasting
- Dure opties
- Meerprijs t.o.v 250 CDI
Technische fiche Mercedes-Benz E-Klasse Berline E 300 BlueTEC HYBRID
Verbruik gemengd | 3.8 l/100 km |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 7,10 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,55 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars 17.5 /20
- De 5 beoordelingen lezen over de Mercedes-Benz E-Klasse Berline
BMW 5 Reeks Berline ActiveHybrid 5
- Score redactie 14.40 /20
- Opmerkelijke prestaties
- Performant hybridesysteem
- Geluiddemping
- Rijcomfort
- Binnenruimte
- Vrij volledige uitrusting
- Schokkerig aandrijfgeheel
- Ontoereikende schokdemping
- Onvoldoende centrerend stuur
- Rijplezier aankelijk van chassisopties
- Geen neerklapbare achterbank
Technische fiche BMW 5 Reeks Berline ActiveHybrid 5
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 5,90 sec. |
1000m vanuit stilstand | 25.5 sec. |
Kostprijs per km | 0,65 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars 17.42 /20
- De 391 beoordelingen lezen over de BMW 5 Reeks Berline
Lexus GS GS 450h
- Score redactie 16.00 /20
- Referentiehybridesysteem
- Efficiënt en soepel hybridegeheel
- Snedig en eciënt weggedrag (F Sport)
- Bijzonder complete uitrusting
- Connectiviteit
- Algemeen rijcomfort
- Zicht rondom
- Geen neerklapbare achterbank
- Complexe ergonomie, trage interface
- Integratie derde remlicht
- Artifcieel stuur, rolgeluiden
- Achterbank slechts voor twee personen
Technische fiche Lexus GS GS 450h
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 5,90 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,65 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars 19.5 /20
- De 15 beoordelingen lezen over de Lexus GS
Audi A6 2.0 TFSI Hybride
- Score redactie 15.20 /20
- Fiscaal interessant
- Makkelijk elektrisch rijden
- Interessante binnenruimte
- Algemeen rijcomfort
- Indrukwekkende afwerkingskwaliteit
- Snel overmande voortrein (trekkracht)
- Lawaaierige TFSI-motor onder belasting
- Ontoereikende schokdemping
- Standaarduitrusting en prijs opties
- Plaatsrovende middentunnel achterin
- Plaatsrovende batterijen in de koer
Technische fiche Audi A6 2.0 TFSI Hybride
Verbruik gemengd | NB |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 8,10 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 0,56 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars 16.11 /20
- De 186 beoordelingen lezen over de Audi A6
In dit artikel : Mercedes-Benz, Mercedes-Benz E-Klasse , BMW, BMW 5 Reeks , Lexus, Lexus GS , Audi, Audi A6
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!