Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model BMW 4 Reeks Cabrio 2022

  • Niet meer beschikbaar
  • De in 2020 gelanceerde 4-Reeks Coupé heeft in 2021 versterking gekregen van de Cabrio, die opnieuw teruggreep naar een stoffen kap. Lichtjes gefacelift in 2024 zijn deze modellen zijn nog altijd koetswerkvarianten van de 3-Reeks, maar dan met een slankere lijn ... al zuigt vooral de neus met zijn enorme radiatorrooster alle aandacht naar zich toe. In het interieur zijn de verschillen kleiner. De 4-Reeks wil anderzijds wel leuker zijn om mee te rijden dan een 3: zijn koetswerk is stijver, zijn zwaartepunt ligt lager en zijn achterste spoor is wat breder. Het snediger stuur en de aangepaste onderstelafstelling maken het plaatje compleet. De M-­ophanging met adaptieve schokdempers, sterkere remmen én actief sperdifferentieel blijft optioneel.

    Er zijn in totaal zeven motorversies, allemaal standaard gekoppeld aan de bekende ZF-achttrapsautomaat: de 420i (184 pk), 430i (245 pk) en 420d (163 of 190 pk) doen een beroep op een tweeliter-viercilinder; de 430d (286 pk), de M440d (340 pk) en de M440i (374 pk) worden aangedreven door een drie liter grote zes-in-lijn. Naargelang van de versie is vierwielaandrijving standaard of als optie beschikbaar. Het summum blijft uiteraard de M4 (Coupé of Cabrio) met een vermogen van 480 pk, oplopend tot 510 of 530 pk in de Competition-uitvoering en zelfs 550 pk voor de CS. De M4 kan ook met vierwielaandrijving worden uitgerust.

    De 4-Reeks Coupé en Cabrio zijn in essentie nog altijd variaties op het 3-Reeks-thema. Weliswaar met een sportievere missie, die ze uitdragen met een gewaagd design. Dat extra temperament smeekt haast om een zescilinder, zeker in het geval van de Coupé...

  • Diesel

    • Automatisch met manuele modus
    • 163 pk
    • 4.9 l / 100 km
    • CO2: 128-146 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 190 pk
    • 4.9 l / 100 km
    • CO2: 128-146 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 286 pk
    • 5.3 l / 100 km
    • CO2: 139-156 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 340 pk
    • 6 l / 100 km
    • CO2: 157-172 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

    Benzine

    • Automatisch met manuele modus
    • 184 pk
    • 6.7 l / 100 km
    • CO2: 152-170 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 245 pk
    • 6.9 l / 100 km
    • CO2: 158-176 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 245 pk
    • 7.3 l / 100 km
    • CO2: 166-183 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 510 pk
    • 10.2 l / 100 km
    • CO2: 231-233 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 374 pk
    • 7.7 l / 100 km
    • CO2: 175-190 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 374 pk
    • 7.8 l / 100 km
    • CO2: 177-192 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

Tests BMW 4 Reeks

Onze tests

Nieuws BMW

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget