Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model Maserati Levante 2022

  • Niet meer beschikbaar
  • SUV of niet, de Levante is in de eerste plaats een Maserati, en dus pakt hij uit met dezelfde chique en verzorgde look als de rest van het gamma. Deze rivaal voor de BMW X5, Porsche Cayenne en Range Rover Sport rust op het platform van de Ghibli en de Quattroporte. Alle versies beschikken over luchtveren in combinatie met gestuurde schokdempers, waarmee ook de bodemvrijheid regelbaar is. De Q4-vierwielaandrijving (via een gestuurde koppeling die motorkoppel naar de voortrein kan sturen als de achterwielen spinnen) is eveneens standaard.

    De standaarduitrusting is bijzonder uitgebreid, maar de kwaliteitsindruk haalt niet het niveau van de beoogde concurrentie. Onderweg kan de Levante uitpakken met een dynamisch weggedrag, dat nog extra in de verf wordt gezet door een snedige voortrein. Keerzijde van de medaille is dat de ophanging aan de stugge kant is. Onderaan in het gamma wordt deze hoog op zijn poten staande Maserati (in de Normal-mode bedraagt de bodemvrijheid 20 centimeter) voortaan niet langer aangedreven door een diesel, maar wel door een tweeliter-viercilinder van 330 pk (GT), die kan rekenen op mildhybride ondersteuning. Die presteert zeker niet onaardig, maar kan qua karakter niet tippen aan de drieliter-V6 van 430 pk (Modena). Laat staan aan het vurige temperament van de Trofeo, met zijn biturbo-V8 van 580 pk.

    De Maserati Levante verleidt met zijn looks, zijn motoren en zijn levendige rijgedrag (zowel op het asfalt als ernaast). Alleen kunnen sommige afwerkingsdetails op dit prijsniveau niet door de beugel.

  • Benzine

    • Automatisch met manuele modus
    • 330 pk
    • 0 l / 100 km
    • CO2: 220-243 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 330 pk
    • 0 l / 100 km
    • CO2: 220-243 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 350 pk
    • 11.1 l / 100 km
    • CO2: 284-304 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 350 pk
    • 11.1 l / 100 km
    • CO2: 284-304 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 430 pk
    • 11.1 l / 100 km
    • CO2: 272-288 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 580 pk
    • 13.2 l / 100 km
    • CO2: 317-330 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

Tests Maserati Levante

Onze tests

Nieuws Maserati

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget