De Bulgaarse Sin S1 is op zijn zachtst gezegd een lelijk eendje. Zou hij ook een mooie zwaan kunnen worden? Hij is in elk geval ontwikkeld om “evolutief” te zijn: coupé, cabrio, straat- of racewagen, met een verbrandingsmotor, een hybride aandrijflijn of elektrisch, het is allemaal mogelijk. De klant moet enkel zijn motor bij de bestelling definitief kiezen. Hij heeft de keuze tussen twee verbrandingsmotoren (een 2.3-turboviercilinder met 310 pk of een 3.5-V6 met 365 pk), een plug-in hybride oplossing (120 pk) en een elektromotor van 200 kW (272 pk). Daarna kiest hij het koetswerk waar hij zin in heeft: coupé of cabrio, met of zonder kap. En hij bepaalt verder of hij zijn auto op de weg of het circuit wil inzetten. Als hij zich bedenkt, kan hij na verloop van tijd nog veranderen door elementen toe te voegen of het koetswerk te veranderen. Hetzelfde geldt voor de interieuruitrusting. De klant kan kiezen voor een radicale cockpit of zich laten verleiden door airco, elektrische ruiten,… Kortom, deze ‘à la carte’-auto laat zich aan je humeur aanpassen.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!