Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model Volkswagen T-Roc 2018

  • Niet meer beschikbaar
  • De T-Roc debuteerde in 2018 en kreeg eind 2021 een facelift. Deze SUV is technisch verwant met de Audi Q2: beide modellen maken gebruik van hetzelfde MQB-platform. Terwijl deze 4,23 meter lange SUV pakt uit met een vrij dynamische en gespierde koetswerkstijl, is het interieur vrij klassiek vormgegeven, maar VW biedt wel gekleurde inzetstukken aan om het geheel wat op te vrolijken. Daarnaast heeft ook de T-Roc recht op digitale instrumenten. De relatief grote buitenafmetingen voor dit segment maken dat de T-Roc veel plaats biedt voor vier of zelfs vijf inzittenden. Ook de koffer is voor deze categorie erg groot.

    Op het rijgedrag van deze kleine SUV is niets aan te merken: de T-Roc rijdt over het algemeen prettig, efficiënt en sereen. Zijn lange wielbasis staat daarbij garant voor een mooie stabiliteit in lange bochten. Ook het rijcomfort is meer dan verzorgd. Wie op dat vlak het onderste uit de kan wil, kan in de uitgebreide optielijst een gestuurde schokdemping aanvinken. Het motorpalet wijzigde bij de facelift niet: klanten kunnen kiezen uit vier benzines (van 110 tot en met 300 pk, in de sportieve R) en twee varianten van de 2.0 TDI (met 115 of 150 pk). Ook vierwielaandrijving is mogelijk of op de krachtigste benzines zelfs standaard.

    De T-Roc pakt uit met een gelikte stijl en een gezien zijn buitenafmetingen riante binnenruimte en kofferinhoud. Al bij al is dit een behoorlijk interessante auto... waaraan niettemin een stevig prijskaartje hangt. Bovendien moet hij uit eigen huis de concurrentie dulden van de T-Cross en Taigo, die voor minder geld even praktisch en ruim zijn.

  • Diesel

    • Manueel
    • 115 pk
    • 4.4 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Manueel
    • 115 pk
    • 4.4 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Manueel
    • 150 pk
    • 5 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Handm versn dub koppeling en autom modus
    • 150 pk
    • 5.1 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

    Benzine

    • Manueel
    • 115 pk
    • 5.1 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Handm versn dub koppeling en autom modus
    • 150 pk
    • 5.4 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Manueel
    • 150 pk
    • 5.3 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Handm versn dub koppeling en autom modus
    • 190 pk
    • 6.7 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

Tests Volkswagen T-roc

Onze tests

Nieuws Volkswagen

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget