Audi R8 Coupé 5.2 V10 FSI 404kW quattro
- Score redactie 15.20 /20
- Natuurlijk evenwicht (middenmotor)
- Effi ciënte, geruststellende vierwielaandrijving
- Knappe hoogtoerige motor
- Fabelachtige manuele versnellingsbak
- Verzorgde look en afwerking
- Echte supercarlook
- Beperkte praktische aspecten
- Ergonomie en rijhouding kunnen beter
- Verouderende uitrusting
- Hoge prijs, soms dure opties
- Fin de carrière
Technische fiche Audi R8 Coupé 5.2 V10 FSI 404kW quattro
Verbruik gemengd | 14.9 l/100 km |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 3,80 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 1,70 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars /20
Porsche 911 Coupé Turbo S Coupé
- Score redactie 16.00 /20
- Wegligging, prestaties van de bovenste plank
- Verbluff end onderstel, feilloze trekkracht
- Makkelijk’ te benutten dynamisch potentieel
- Fantastische fl at-six, soepelheid, vermogen
- Veelzijdigheid, 2+2 zitplaatsen
- Afwerkingskwaliteit, standaarduitrusting
- Buitensporig hoge prijs
- Te sterk gedempte uitlaatklank
- Bedieningslogica versnellingspook
- Gebrek aan bergruimte
Technische fiche Porsche 911 Coupé Turbo S Coupé
Verbruik gemengd | 9.1 l/100 km |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 3,10 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 1,96 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars /20
Jaguar F-Type P575 Auto AWD R
- Score redactie 15.80 /20
- Dynamisch weggedrag, evenwichtig onderstel
- Algemeen rijcomfort gevrijwaard
- Explosieve, maar beschaafde motor
- Uitmuntende uitlaatklank
- Verzorgde rijhouding, bedieningsorganen
- Relatief interessante prijs
- Soms delicate trekkracht (winterbanden)
- Soms té overvloedig koppel van de V8
- Afwerking (knoppen, plastics, enzovoort)
- Ergonomie navigatiesysteem
Technische fiche Jaguar F-Type P575 Auto AWD R
Verbruik gemengd | 10.7 l/100 km |
CO2-uitstoot | 243 g/km |
0 tot 100 km/u | 4,10 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 1,31 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars 17 /20
- De 1 beoordelingen lezen over de Jaguar F-Type
Mercedes-Benz GT AMG Mercedes-AMG GT S
- Score redactie 15.80 /20
- Authentieke supercar (look, karakter)
- Onstuimige en expressief klinkende motor
- Eersteklasprestaties
- Verleidelijk dynamisch weggedrag
- Bestuurderspost, interieurafwerking
- Uitrustingsmogelijkheden
- Delicaat weggedrag op de limiet
- Harde ophanging (Dynamic Pack)
- Geen manuele modus versnellingspook
- Moeilijk in te schatten koetswerk
- Matig zicht rondom
Technische fiche Mercedes-Benz GT AMG Mercedes-AMG GT S
Verbruik gemengd | 11.5 l/100 km |
CO2-uitstoot | g/km |
0 tot 100 km/u | 3,80 sec. |
1000m vanuit stilstand | NB |
Kostprijs per km | 1,44 € |
Verkeersbelasting | NB |
BIV | NB |
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens |
- Gedetailleerde test bekijken
- Score eigenaars /20
In dit artikel : Audi, Audi R8 , Porsche, Porsche 911 , Jaguar, Jaguar F-Type , Mercedes-Benz, Mercedes-Benz GT AMG
BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!